Eastpak Artist Studio – проект, який може врятувати життя. Завдяки йому вся планета почує про проблему, що набирає все більші оберти. А молоді люди зможуть показати на що вони здатні та потрапити у світ стилю, моди та дизайну.
Творчість у боротьбі проти чуми XXI віку
У 2010 році стартував перший проект від всесвітньо відомого бренду Eastpak, який покликаний привернути загальну увагу до проблеми ВІЛ та СНІДу. Цього літа Artist Studio знову повторює свою традицію, і всі бажаючі можуть виявити свій дизайнерський талант та внести свою частку на підтримку цієї кампанії. Дизайнери-професіонали, такі як Жан-Поль Готьє, Волтер Ван Берендонк, Маноло Бланік, беруть активну участь у цьому проекті. Вони своїм прикладом показують, як з допомогою своїх ідей можна донести інформацію до населення. Адже якщо обізнаний – отже, надійно захищений.
Проект призначений для молодих дизайнерів-початківців та студентів. Їм надається унікальна можливість попрацювати поряд із найвідомішими майстрами, набути досвіду, взяти участь у благодійній акції і звичайно поборотися за головний приз. Учасники можуть прикрасити рюкзак у будь-який спосіб, можна його перекроїти, перешити, змінити до невпізнанності, але за однієї умови, що логотип бренду на ньому залишиться незмінним. Переможець зможе стати учнем та співробітником знаменитого дизайнера, а його незвичайний рюкзак, який приніс перемогу, буде проданий на аукціоні, всі виручені кошти з якого підуть до благодійного фонду «Дизайнери проти СНІДу».
Некомерційна організація «Дизайнери проти СНІДу» була запущена у 2004 році в Бельгії. Вона підвищує рівень обізнаності населення про цю хворобу шляхом залучення відомих у світі моди людей, які беруть участь у благодійних кампаніях та своїм талантом доносять усім необхідну інформацію. Суспільство надихає молодь дізнатися більше про хворобу мінливого життя мільйони людей, і закликає завжди пам'ятати, що профілактика є єдиним надійним способом захистити своє життя та життя свого партнера.
Як відбувається відбір?
Учасники надсилають свої роботи на розгляд. Усі зображення мають бути високої якості та містити таку інформацію:
Незалежне журі ретельно переглядає всі ескізи і обирає три моделі, що сподобалися, які будуть боротися за головний приз у фіналі. Критеріями для оцінки є оригінальність, естетичність та стиль.
Кожен фіналіст отримує бюджет у розмірі 400 євро та два нові рюкзаки Eastpak для втілення в життя своїх задумів. Також кожний фіналіст отримує туристичний пакет вартістю 300 євро. Потім творіння дизайнерів-аматорів розміщуються на сайті Eastpak Artist Studio і всі відвідувачі зможуть проголосувати за модель, що сподобалася. На підставі відкритого голосування та рішення журі і буде визначено переможця. Переможний дизайн буде включений до офіційної лінійки аксесуарів Eastpak, а його творець стане відомим на весь світ.
Приклади від маестро
Повертаючись у минуле, можна відзначити найнеймовірніші моделі створені дизайнерами в рамках цього проекту. Уолтер Ван Берендонк, який дебютував у Лондоні в 1987 році, вирішив дати рюкзаку очі, вуха, рот, таким чином він вселив душу в рюкзак. І його Monster Bag став живим!
Жан-Поль Готьє не потребує представлення, його ім'я стало відоме на весь світ ще 1976 року. Він запропонував цікавий варіант – рюкзак, що трансформується у куртку-бомбер. Справжній витвір мистецтва з шовкової тканини трьох різних кольорів вишитий у японському стилі. Виглядає молодіжно та оригінально.
Наступний яскравий екземпляр виготовлено за допомогою металевих елементів. Адріано Аггелополос – молодий графічний дизайнер, дизайнер-графіті та скульптор. Він дивує всіх своїм умінням працювати з незвичайними матеріалами та здатністю поєднувати такі різні компоненти.
Ще одна робота від іспанського майстра Альмуенди Джил показує, яким простим і одночасно складним може бути дизайн. Вона звикла працювати з непоєднуваними матеріалами, формами та структурами. Але у її руках все змінюється. Як і цей рюкзак-шнурок.
Очевидно, фантазія безмежна. І своє послання всім людям на Землі можна подати в такій незвичайній формі.