Історія
STANCE — компанія виробник шкарпеток та базового шару — нижньої білизни та футболки з екологічної та преміум бавовни.
Історія бренду STANCE починається у 2009-му році у містечку Сан-Клементі, Каліфорнія. Біля джерел заснування компанії стояли Джефф Керл, Джон Вілсон, Аарон Хеннінгс, Райан Кінгман і Тейлор Шюпе.
Історія появи STANCE
На самому початку, Джону Вілсону ідея Джефа Керла здалася, м'яко кажучи, не дуже вдалою. Джефф, співзасновник компанії Skullcandy (виробник навушників), серійний підприємець та інвестор, пропонував створити компанію яка робитиме шкарпетки. Вілсонові здалося, що це жарт. Але Керл пояснив свою ідею і бачення нового бренду, вивчивши ринок він дійшов висновку, що такий продукт звичайно ж існує на ринку і є навіть окремі гравці, але сама категорія в цілому була дуже нудною та сегментованою всередині, хтось робив шкарпетки для щоденного використання, хтось для бігу та тренувань, а хтось для сноубордингу. При правильному продукті, виваженій стратегії розвитку на найближчі 10 років і з новим підходом до просування бренду, створення історій, ця ніша справді виглядала порожньою.
Так, новостворена команда Stance, взявши за основу те, що було втрачено рештою, розпочала свій шлях до створення чогось нового та унікального в ніші, яку вони самі називали — “найнудніша категорія на ринку”.
З самого початку компанія не хотіла бути просто виробником шкарпеток широкого спектру. Ідея була в тому, щоб розкривати те, що інші не бачили, бути доступними та унікальними, підтримувати та розвивати ком'юніті, думати про майбутнє та жити сьогодні. Так компанія живе за своїми п'ятьма правилами, або філософією ведення бізнесу.
ПІДПРИЄМНИЦТВО
"Ми завжди готові до виважених ризиків, щоб розвивати своїх людей та бізнес."
КРЕАТИВНІСТЬ
"Відмінності надихають нашу культуру, наші історії та наш продукт. Ми прагнемо бачити все в перспективі і з різних сторін для створення оригінальних рішень."
ЕФЕКТИВНІСТЬ
"Ми цінуємо підхід що призводить до результатів та підвищує наші можливості у досягненні результатів у майбутньому."
ОСОБИСТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
"Ми віримо, що відповідальні люди створюють свободу дій та можливостей і вони гідні нашої довіри."
ВДЯЧНІСТЬ
"Ми прості у спілкуванні з усіма, ми дуже легко ділимося нашою вірою у когось і не готові швидко відмовлятися від неї."
Бренд дуже швидко став популярним у лайф-стайл сегменті своїм нестандартним підходом у просуванні продукції, всі любителі кросівок відразу ж взяли шкарпетки STANCE в обіг і помчали.
Наслідуючи свою стратегію та філософію бренд переходить в інші категорії в цьому бізнесі, будучи вже частково культурним феноменом, STANCE створює колекцію під егідою ліцензії NBA, а в 2015 році підписують контракт з Національною Баскетбольною Асоціацією на право бути офіційним постачальником ігрових шкарпеток ліги. І тут помчала, частина два.
Гравці самі виявляли величезний інтерес до теми. Окрім найвищої якості ігрових шкарпеток, зірки NBA також отримали можливість творчого самовираження - кожен міг зробити шкарпетки власного дизайну. А найпопулярнішою з ідей стали шкарпетки (барабанний дріб) зі своїм же портретом.
Окремо слід зазначити, що бренд STANCE першим отримав можливість розміщення свого лого під час офіційних матчів NBA, до цього можна було розміщувати лише лого ліги та назву клубу.
Відпрацювавши принцип роботи з ліцензійним продуктом для ліги NBA, компанія отримала можливість працювати з головною бейсбольною лігою світу — MLB. Зараз також STANCE є партнером ліцензійної продукції Національної Футбольної Ліги — NFL.
Ідея та амбасадори
Шкарпетки — як витвір мистецтва.
Менше ніж за п'ять років STANCE вдалося перетворити звичайні шкарпетки на захоплюючий аксесуар у світі. Шкарпетки Stance почали продаватися у більш ніж 40 країнах світу. Вони змогли “вдихнути життя” у те, чому ніхто не надавав особливого значення.
Бажання бути більше ніж продукт, ніж шкарпетки, або бренд, компанія дуже тісно пов'язує себе з культурним підґрунтям багатьох індустрій, це і музика, і мистецтво, і скейтбординг у парі із серфінгом, і професійний гольф і навіть моткрос, і звичайно ж лайф-стайл що є окремим і максимально індивідуальним варіантом самовираження для кожної людини. Таким чином компанія створила платформу під назвою Punks&Poets, де розповідають історії людей, що впливають на сучасний світ, і питання не лише у значущості постаті у всесвітньому масштабі, а й у тому, що конкретна особистість зробила у своїй сфері, який слід залишила.
“PUNKS & POETS — це ті, хто насмілився бути собою, забезпечуючи серцебиття нашого бренду. Вільно мислячі, сміливі, сповнені пристрасті, вони роблять все по-своєму і живуть за своїми правилами.”
У рамках проекту Punks&Poets у 2015-му році Rihanna була запрошена на посаду креативного директора бренду за спец. проектам і вже у 2016-му році було створено першу колекцію Fenty for STANCE by Rihanna.
Бренд відомий своїм послужним списком колаборацій та співробітництва і ось тільки деякі з них:
KITH, RONNIE FIEG, DISNEY, MICKEY MOUSE, STAR WARS, KEVIN LYONS, UNDEFEATED, J DILLA, BIG SEAN, LIZARD KING, JASON MARKK, LUCIEN CLARKE, FRESH PRINCE (WILL SMITH), NEW BALANCE, NEIGHBORHOOD, MODERNICA, WU-TANG, CAM’RON, SCOOBY DOO, MISFITS і багато інших.
Stance x BASQUIAT
Stance x SCOOBY DOO
Технології та тканини
“Це, звісно, не ракетобудування, але ми все одно запросили вчених ракетобудівників. Ми пишемо книгу зі стандартизації якості. Навіщо?
Якщо інновації не можна закріпити і використовувати, то це не інновації, а фокуси.”
На початку було закуплено приблизно 2000 пар шкарпеток і зношувалися вони, як тільки можливо.
“Якщо спортсмен страждає від мікозу чи пухирів, це може сильно вплинути на його продуктивність. Для нас було дуже важливо зрозуміти потреби споживачів.” — пояснює співзасновник компанії Тейлор Шюпе.
Stance створили власну лабораторію інновацій, куди з Італії були привезені найновіші трикотажні верстати Lonati. У лабораторії тестують матеріали, вивчають як тягнеться тканина, як виріб сідає на ногу. Існує навіть такий показник як “чи з'являються на тканині катишки і якщо так, то як скоро”. Все це враховується, щоб запропонувати спортсменам — від бігунів до скейтерів та сноубордистів — найзручніший, з усіх можливих, варіант.
«Ми розробили унікальну технологію фарбування тканини Inprint, що дозволяє створити принт в 360-градусів, тобто повна запечатка шкарпетки, так само це дозволяє фарбі глибше проникнути в волокна тканини, — продовжує Шюпе. Це не тільки покращує зовнішній вигляд виробу, але й зберігає тканину приємною на дотик, тому що вона не проходить процес нагрівання, який робить волокна крихкими та жорсткими. Це той момент, коли інноваційний метод для цієї категорії додає продукту функціональності та естетичності.».
У 2018-му році бренд STANCE перейшов із розряду компанії з виробництва шкарпеток у категорію – преміальних базових речей: шкарпетки, спідня білизна та футболки. А також розпочав співпрацю з дистриб'юторською компанією Bagman.ua з України, що тепер дає можливість фанатам бренду купувати продукцію марки в Україні.